از همه جا شکلک برا نی نی هامون

لالالالا گل پونه انار کردم واسَت دونه

1392/2/27 1:26
نویسنده : مامان جونی
15,118 بازدید
اشتراک گذاری

لالا گل پونه

انار کردم واسَت دونه

 انار سرخ ِ یاقوتی

 بخورای گل، نگیر بونه

*لالالالا گل صدپر

 لالالالا گل پونه

انار کردم واسَت دونه

 انار سرخ ِ یاقوتی

 بخورای گل، نگیر بونه

*لالالالا گل صدپر

 نشه هرگز گلم پرپر

 بمون با من گل خندان

 نبینم چشم ِ تو گریان

* لالالالا گل لاله

 میریم فردا خونه خاله

 ندیدم خاله جانت را

 الان چندین و چن ساله

* لالالالا گلم خوابید

 به رویش نورِ مَه تابید

* لالالالا گلم زیباست

 برای من ، همه دنیاست .  

  

 

>

 

دانلود لالایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
31 مرداد 92 14:39
سلام عزیزم خدا نگه داره براتون ماشالا
ممنون که در قسمت پرسش و پاسخ راهنماییم کردین
عجب وبلاگتون بامزست


خواهش مامانی عزیز