از همه جا شکلک برا نی نی هامون

یک شبی مجنون نمازش را شکست

1392/2/27 1:23
نویسنده : مامان جونی
962 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارق از جام دستش کرده بود

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟ بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق٬دل خونم مکن٬من که مجنونم٬تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم٬این تو و لیلای تو٬...من نیستم!

گفت ای دیوانه لیلایت منم٬در رگت پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی٬ من کنارت بودم و نشناختی... 

بدون شرح

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارق از جام دستش کرده بود

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟ بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق٬دل خونم مکن٬من که مجنونم٬تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم٬این تو و لیلای تو٬...من نیستم!

گفت ای دیوانه لیلایت منم٬در رگت پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی٬ من کنارت بودم و نشناختی... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره
19 تیر 92 18:59
قشنگ بود