از همه جا شکلک برا نی نی هامون

پاک .ساده مثل بچه ها

1392/2/27 0:42
نویسنده : مامان جونی
859 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا برام یه عروسک بده برای دادشم یک ماشین پلیس


 

پاک .ساده مثل بچه ها

پیشنهاد می کنم حوصله کنین و تا آخرش بخونین تا کمی با دنیای پاک و ساده

 بچه ها همراه بشید

 

دعا های زیر از کتاب سومین جشنواره بین المللی " دست های کوچک دعا "است این جشنواره سه سال است کهدر تبریز برگزار میشود و دعا های بچه های دنیا را جمع آوری می کند و برگزیدگان را به تبریز دعوت و به آنها جایزه میدهد . دعا هایی که میخوانید از بچه های ایران است

  

آرزو دارم سر آمپول ها نرم باشد (تاده نظربیگیان 7 ساله)

 

 خدای عزیزم : من تا حالا هیچ دعایی نکردم میتونی لیستت رو نگاه کنی ، خدایا ازت میخوام صدای گریه برادر کوچیکم را کم کنی (سوسن خاطری 9 ساله)

 

 

 

خدایا یک جوری کن یه روز پدرم من رو به مسجد ببرد . (کیانمهر ره گوی 7 ساله)

 

 

 

خدای عزیزم در سال جدید کمک کن تا مادر بزرگم دوباره دندان در بیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد (الناز جهانگیری 10 ساله)

 

 

 

خدایا کاری کن وقتی آدم ها میخوان دروغ بگن یادشون بره (پویا گلپر 10 ساله)

 

 

 

خداجون تو که اینقدر بزرگ هستی چطوری میای خونه ما ؟ دعا می کنم در سال جدید به این سوالم جواب بدی (پیمان زارعی 10 ساله)

 

 

 

خدایا دعا میکنم که در دنیا یک جارو برقی بزرگ اختراع بشه تا دیگر رفتگران خسته نشوند (فاطمه یارمحمدی 11 ساله)

 

 

 

ای خدا من بعضی وقتا یادم میرود به یاد تو باشم ولی خدایا کاش تو همیشه به یاد من بیوفتی و یادت نرود (شقایق شوقی 9 ساله)

 

 

 

خدای عزیزم سلام . من پارسال با دوستم در خونه ها را میزدیم و فرار میکردیم . خدایا منو ببخش و اگه مردم بخاطر این کار منو به جهنم نبر چون من امسال دیگه این کار رو نمیکنم (دلنیا عبدی پور 10 ساله)

 

 

خدایا برام یه عروسک بده برای دادشم یک ماشین پلیس (مریم علیزاده 6 ساله)

 

  خدایا میخورم اما بزرگ نمیشم ! کمکم کن تا خیلی خیلی بزرگ شوم (محمد حسین اوستادی 7 ساله)

 

 

خدایا دست شما درد نکند ما شما را خیلی دوست داریم (مینا امیری 8 ساله)

 

 

 

خدایا یک برادر تپل به من بده (زهره صبورنژاد 7 ساله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)