از همه جا شکلک برا نی نی هامون

گپی با خدا

1391/11/16 16:18
نویسنده : مامان جونی
797 بازدید
اشتراک گذاری

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت استمن: خدایا من خسته ام نمیتوانم

خدا: بنده ی من 2رکعت نماز شفع بخوان و 1 رکعت نماز وتر

من: خدایا برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم

خدا: بنده ی من قبل از خواب این 3 رکعت را بخوان

من: خدایا 3 رکعت زیاد است


خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت استمن: خدایا من خسته ام نمیتوانم

خدا: بنده ی من 2رکعت نماز شفع بخوان و 1 رکعت نماز وتر

من: خدایا برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم

خدا: بنده ی من قبل از خواب این 3 رکعت را بخوان

من: خدایا 3 رکعت زیاد است

خدا: بنده ی من فقط 1 رکعت نماز وتر بخوان

من: خدایا امروز خیلی خسته ام راه دیگری ندارد؟

 

خدا: قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

من: خدایا من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم میپرد

خدا: همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن بگو یا الله

من: خدایا هوا سرد است!نمیتوانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب مکنیم

و من بی اعتنائی میکنم و می خوابم!!!!


خدا: ملائکه من! ببینید آنقدر ساده گرفتم اما او خوابیده است......


خدا: چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده ملائکه: خداوندا 2بار او را بیدار کردیم اما باز خوابید

خدا: در گوشش بگویید خدا منتظر توست

ملائکه: باز هم بیدار نمی شود

خدا:اذان صبح را میگویند هنگام طلوع آفتاب است.ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا میشود

ملائکه: خداوندا نمیخواهی با او قهر کنی؟

خدا:او جزء من کسی را ندارد....شاید توبه کرد....

خدا: بنده من هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)